Uniqa zařadila minulý měsíc do nabídky speciální asistenci Letíme+ k cestovnímu pojištění. Ta pomůže klientům při problémech s letech a s uplatněním nároku na kompenzace. Před hlavní sezónou pojišťovna také informuje, že kryje v základním pojištění bez přirážky nebo potřeby připojišťovat všechny komplikace v souvislosti s onemocněním covid-19 kdekoli ve světě. Nová asistence Letíme+ je nepřetržitou službou pro případ komplikací s plánovaným letem. Pomáhá domoci se oprávněného nároku na kompenzaci v případě zrušeného, zpožděného nebo nezaviněně zmeškaného odletu. Asistence poskytne postiženému klientovi platné informace o aktuálních právních předpisech (oprávnění žádat občerstvení nebo ubytování a potřebné transfery či telefonáty zdarma z důvodu nepravidelnosti letecké dopravy) a rovněž telefonickou konzultaci jeho konkrétního případu na daném letišti. A dále podpoří klienta v uplatnění nároku na finanční kompenzaci: prověří jeho oprávněnost zdarma a vyřídí s tím spojený proces, včetně případného právního zastoupení při soudním vymáhání, rovněž zdarma. „Asistence Letíme+ je užitečným pomocníkem v neočekávané stresové situaci, kdy naplánovaná doprava selže. Přitom náhrady nejsou zanedbatelné: vyplácí se podle délky letu až do částky 16 500 korun na osobu,” zdůrazňuje Eva Trajboldová, manažerka pojištění osob Uniqa pojišťovny. Asistenci Letíme+ lze sjednat k on-line cestovnímu pojištění za jednotnou cenu 170 korun, a to bez dalších poplatků a odměny pro partnerskou společnost ze získané kompenzace. Asistenci Letíme+ je možné využít v těchto případech: Let je zpožděný o více než 3 hodiny. Let byl leteckou společností zrušen. Z neoprávněných důvodů byl klientovi odepřen vstup na palubu letadla. Klient kvůli zpoždění jednoho letu zmešká navazující let. Klient je přepraven v nižší třídě než v té, za kterou připlácel. Krytí covidu-19 všude ve světě bez připojištění a bez příplatku Uniqa na rozdíl od jiných pojišťoven kryje riziko onemocnění covidem-19 v základním cestovním pojištění, a to ve všech destinacích, tedy i tzv. „tmavě červených“ podle vládního semaforu. Zákazník nemusí sjednávat další připojištění ani připlácet. V rámci léčebných výloh hradí Uniqa v případě této diagnózy vyšetření i medikaci, případný převoz a hospitalizaci, testy nemocné osoby a také repatriaci domů, je-li lékařsky indikovaná. Uvízne-li klient s cestovním pojištěním Uniqa v karanténě v cizině, jeho cestovní pojištění se […]