Slavia pojišťovna reaguje na potřeby lidí více pracovat z domova a přichází na trh s IT a elektro asistenční službou, která je součástí pojištění občanského majetku. Nová asistence pomůže klientům se zprovozněním chytrých technologií a elektroniky, jejich obsluhou či zajištěním adekvátního servisu. „Ať už mají naši klienti sjednané pojištění stavby, domácnosti nebo samostatné odpovědnosti v běžném občanském životě, základní IT a elektro asistenční služba je k dispozici bez rozdílu ke všem pojistným smlouvám majetku. Důvod je prostý – současná doba, kdy se bez chytrých technologií neobjede prakticky žádná firma ani domácnost, může být pro některé z našich zákazníků stresující,“ říká Ladislav Bělina, produktový ředitel Slavia pojišťovny. Nová služba Slavia pojišťovny je v tomto rozsahu a podobě na trhu ojedinělá. Jedná se nejen o asistenci v rámci nové IT techniky, ale také domácích spotřebičů. IT a elektro asistence obsahuje telefonickou podporu a poradenství, možnost konzultace, vzdálené pomoci, ale také zprostředkování servisu k výpočetní technice, mobilním telefonům nebo spotřební elektronice. Služba je poskytována v pracovní dny od 9:00 do 19:00 hodin na telefonu 255 790 263. Zdroj: Slavia pojišťovna