Finanční skupina Partners expanduje na Slovensko. Pro tento obchodní krok zvolila nový název a také brand – Simplea. Tato nová skupinová značka byla zvolena pro komunikaci veškerých skupinových aktivit na slovenském trhu. Obchodně zde nepočítá s tvorbou poradenské sítě, zájemcům o vlastní byznys představí svůj úspěšný franšízový koncept bankovních a poradenských poboček nazvaných Simplea Point. Za první rok jich plánuje vybudovat padesát. „Jde o stěžejní projekt roku 2021. Zahraniční expanze skupiny Partners včetně kompletní interní produktové a technologické propozice byla spuštěna v prvním kvartálu tohoto roku. Ostrý start začne v září,“ plánuje ředitel finanční skupiny Partners Petr Borkovec. Spolu s finančním poradenstvím přináší skupina Partners na slovenský trh také některé vlastní finanční produkty. Ty dodává prostřednictvím dceřiných společností. Fintech Simplea Pojišťovna bude stejně jako v ČR nabízet jednoduché a transparentní životní pojištění bez složitých pojistných podmínek a s 99% garancí pojistného plnění. Partners Invest přinese na Slovensko pod značkou Simplea Investície diverzifikované a nízkonákladové investiční řešení v podobě ETF fondů včetně ESG strategie. A Trigea přijde s eurovou variantou svého úspěšného retailového nemovitostního fondu. Všechny finanční produkty budou pro klienty integrovány do jednoho komplexního systému, který již brzy podpoří bankovní mobilní aplikace vyvíjená společně s projektem Partners Banky. „V současnosti na Slovensku vybíráme deset master franšízantů, se kterými počítáme jako s dlouhodobými partnery v rozvoji a řízení obchodu a při stavění sítě franšízových poboček a privátních poradenských kanceláří,“ konstatuje Peter Michajlov, který vede expanzi Partners na Slovensko. Zároveň tím přibližuje plánovaný podnikatelský model kamenných franšízových poboček Simplea Pointů a privátních poradenských kanceláří. „Do konce roku 2025 bychom chtěli vybudovat síť 70 franšízových Simplea Pointů a 120 privátních kanceláří,“ vysvětluje Peter Michajlov s tím, že prvotní náklady na franšízu činí přibližně 40 tisíc euro a počítá se asi s pěti zaměstnanci na každé pobočce. Slovenské Simplea Pointy budou podobně jako Partners Markety v Česku kamenné pobočky, které nabídnou klientům ve velkých i malých městech finanční služby a také všechny finanční produkty trhu pod jednou střechou. Zdroj: Partners