Koronakrize a omezení spojená s opatřeními proti šíření koronaviru vedla k růstu online setkávání finančních poradců s klienty. Vedle tradičních online nástrojů typu Skype, Zoom, Meet a dalších vznikají i startupy, které spojují více funkcí a práci finančních poradců usnadňují. Jedním z nich je DigiKancl.cz. Co nabízí? Digitalizace je tématem již mnoho let. Častěji byla ale předmětem diskusí a plánů, realizace zaostávala. Koronavirus vše změnil. Omezení pohybu a možností setkávání se spolu se strachem z nakažení zapůsobily jako katalyzátor a digitalizace se rozběhla naplno. Banky a pojišťovny daly projektům nejvyšší prioritu, a kdo chvíli stál, již stojí opodál. Finanční poradci se potýkají se stejnými potížemi. Klienti se nechtějí nebo nemohou se svým finančním poradcem potkat, získat novou klientelu je ještě těžší. Hledají se tedy nové cesty, jak s klientem navázat kontakt. Na řadu přicházejí online schůzky. Jednou z pojišťoven, která se chopila nového trendu, je NN. Její call centrum obvolává potenciální zákazníky, ovšem již nenabízí jen setkání s pojišťovacím specialistou „v reálném světě“, ale možností je i virtuální setkání prostřednictvím videohovoru. Nástrojů pro online schůzky je nespočet. Všechny mají své výhody i nevýhody, některé jsou více zabezpečené za cenu horší uživatelské přívětivosti, jiné jsou použitelné na libovolném zařízení bez nutnosti instalace, ovšem s nižší úrovní zabezpečení. Vždy je potřeba najít ideální vyvážení. A vznikají nástroje, které umožňují nejen samotnou komunikaci s klienty, ale i mnohem víc. Jednou z novinek na českém trhu je DigiKancl.cz. DigiKancl.cz – víc než videohovor DigiKancl.cz na rozdíl od klasických nástrojů pro pořádání online schůzek a videohovorů obsahuje i administraci schůzek. Klient se může na stránkách připojit ke „kanceláři“ svého finančního poradce a požádat ho o schůzku. Finanční poradce obdrží informaci o žádosti do e-mailu a vidí ji i v administraci, kde ji může potvrdit, či odmítnout, a systém klienta o výsledku informuje. Je-li schůzka přijata, může se klient s poradcem spojit prostřednictvím odkazu, který automaticky obdrží v potvrzovacím e-mailu. Odkaz může využít ke spojení s poradcem nejen v době domluvené schůzky, ale kdykoli je finanční poradce online. Finanční poradce pro přijetí hovoru musí […]
The post Online setkání s klienty? Otestovali jsme DigiKancl.cz appeared first on Poradci-sobě.cz.