pojištění Na webu Generali České pojišťovny nově s klienty komunikuje chatbot O pojištění 8. 7. 2020 Chatbot na bázi umělé inteligence aktuálně zvládá úspěšně vyřídit 45 % všech požadavků na chatu, zbylé řeší… Číst více Číst dále Předchozí: Covid-19 dále zhoršuje podmínky strádajícího automobilového průmysluDalší: Dopad koronaviru na trh – průzkum mezi manažery Napsat komentář Zrušit odpověď na komentářPro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit. Související články pojištění Škody zahraničí Rakousko: Příliš mnoho smrtelných úrazů při lesních pracích O pojištění 20. 12. 2024 pojištění pojistný trh Produkty IGNÁC slaví 7 let: Jak se proměnil inteligentní sjednávač autopojištění INSIA? O pojištění 20. 12. 2024 kybernetická rizika pojištění technologie Pojištění je základním kamenem řízení kybernetických rizik O pojištění 20. 12. 2024