Pro poradce je běžný pracovní den více a více obtížnější, zároveň je pravdivé a nezávislé poradenství stále důležitější. Při spolupráci se správnou platformou mohou poradci přeměnit výzvy ve výhody. Zde se prosazuje servisní model lucemburské společnosti Moventum S.C.A. ve spolupráci s českou sesterskou společností Moventum a.s. v Brně. Potřeby klientů jsou různorodé, regulace náročnější, FinTech společnosti se prezentují jako cenově výhodnější, klienti potřebují nekompromisní služby a chtějí, aby digitální možnosti byly využívány smysluplně. Není divu, že někteří finanční poradci to vnímají jako příliš velkou výzvu. Přesto je nezávislé finanční poradenství stále důležitější. Není však možné, aby konzultanti nastavovali všechny procesy samostatně. Pokud to jde, měli by jim vhodná řešení poskytovat partneři. „Měli by to ale být partneři, kteří neusilují o paralelní budování substitučního podnikání s koncovými klienty, ale ti, kteří pozitivně doplňují poradenskou činnost a poskytují potřebnou podporu,“ říká Andreas Pál, viceprezident AT & CEE společnosti Moventum S.C.A. a CEO společnosti Moventum a.s. v Brně. „Ve světě, v němž jsou lidé stále mobilnější, pracují a žijí v zahraničí, má pro poskytovatele finančních služeb samozřejmě velkou výhodu partner, který svůj servisní model nabízí mezinárodně,“ říká Andreas Pál. „Moventum pracuje už mnoho desetiletí výhradně pro profesionály ve finanční branži a pro klienty, o něž se starají,“ říká Pál. „Velmi nám záleží na poradcích. Moventum je partner, který nabízí konzultantům komplexní služby pro celou oblast B2B2C, navrhuje digitalizaci pragmaticky a umožňuje zákazníkům poradců poskytovat více služeb s menší byrokracií prostřednictvím inteligentních řešení,“ říká Pál. Jsou-li poradci méně zatížení administrativou, zůstává více času pro skutečnou práci: s klienty a pro ně. Protože zákazníci právem očekávají, že je jejich konzultant k dispozici, mají komplexní přehled o depozitu, je zaručeno rychlé zpracování – a poté jim zbývá dostatek času na individuální finanční plánování. Poradci znají svoje klienty často už léta a mohou komunikovat mnohem osobněji. Mnozí z nich absolvovali se svými klienty růsty i propady a doprovází je v průběhu jejich života. „Přesně díky tomuto osobnímu přístupu se poradci odlišují od robo-poradců a společností, které […]