Allianz CZ překonala 150 tisíc stažení. Aplikace eviduje všechny smlouvy a klienti jejím prostřednictvím mohou vyřizovat záležitosti ohledně pojištění či penzijního spoření bez nutnosti osobního kontaktu na pobočkách pojišťovny. „Klienti přes aplikaci Allianz CZ nejčastěji zjišťují, v jakém stavu jsou jejich pojistné smlouvy a zda nejsou v prodlení s některou platbou. Mají zde také k dispozici všechny dopisy od Allianz, mohou si zkontrolovat naspořené prostředky na penzi, či si zde stáhnou zelenou kartu, daňová potvrzení nebo nahrají aktuální stav najetých kilometrů v rámci autopojištění,“ vysvětluje manažerka oddělení CRM & Digital Allianz pojišťovny Jitka Kruntorádová. Kromě toho si přes aplikaci mohou její uživatelé zkontrolovat a aktualizovat kontaktní údaje, najít kontakty na nejbližší pobočky Allianz, poradce či smluvní servisy, spojit se s obchodním zástupcem, se kterým uzavřeli danou smlouvu, nebo si například sjednat cestovní pojištění a mít kartu cestovního pojištění uloženou on-line. K dispozici mají také přehled nahlášených škod z majetkového pojištění a autopojištění, včetně seznamu dokumentů, které je třeba dodat pro uzavření likvidace a aktuálního stavu, ve kterém se vyřizování škody nachází. Aplikaci Allianz CZ lze stáhnout v App Store (iOS) a v Google Play (Android). Ke snadnému užívání přispívá kromě přehledného designu, logická struktura a snadné přihlášení pomocí Touch ID nebo Face ID. Zdroj: Allianz