Aktivita jak spotřebitelů, tak firem, se přesouvá z offline prostředí do online a z online do mobilní sféry. Je to dlouhodobý směr, který přináší inovace, ale i mění mnoho odvětví. Fond společnosti Fidelity International FF – Global Communications Fund z tohoto trendu těží. Do hloubky rozumí technologiím v pozadí těchto změn i novým obchodním modelům a má opravdu globální perspektivu. Téma konektivity je věčné Budoucnost konektivity je stále se opakující téma. Konektivita – spojení – je základní lidskou potřebou. Už od dob pradávných jeskynních maleb jsme hledali nové a lepší způsoby komunikace, a to třemi cestami: může být rychlejší, bohatší (neboli květnatější) a přenášet víc dat. Je masovější, aby zasáhla co největší množství lidí ve stejnou chvíli. V současnosti žijeme ve zlaté éře konektivity, pokud se na to díváme z pohledu rychlosti a množství dat, stejně jako z pohledu na počet lidí, kteří jsou ve spojení. Příchod éry 5G navíc tento trend ještě zrychluje. Současné období je skvěle popsáno ředitelem Microsoftu Satia Nadellou v jeho komentáři: „Světové trendy naší doby jsou definovány rostoucí úrovní digitalizace lidí, míst i věcí.” Nynější zlatá éra konektivity je o rychlejší a levnější komunikaci, což vede k digitalizaci lidí, prostoru i věcí a ovlivňuje všechny oblasti investování. Přináší investiční příležitosti ve společnostech, které umožňují konektivitu a benefitují z ní. Každá generace mobilních i pevných komunikačních technologií umožnila nový a vzrušující způsob, jak se spojit. Zlepšováním technologií umožňujících spojení je ovlivněna každá část ekonomiky – od spotřebitelů (média, „randění“, rozvoz jídla, hraní atd.), přes finance (platby, půjčky atd.) po aplikace v průmyslu (internet věcí, autonomní vozidla, bezpečnost atd.) Boření hranic ve světě Konektivita boří hranice mezi jednotlivými národy a vytváří firmy fungující v oblastech jako je elektronické obchodování, cloudy nebo sociální media. Téma budoucí konektivity zahrnuje nejen technologie způsobující tuto změnu, ale i následky: rychlé inovace napříč všemi odvětvími. Obrovské platformy benefitují z pozitivních výsledků udržitelného růstu – s podporou nevídané konektivity, která znamená nižší pořizovací náklady pro zákazníky a vyšší přírůstek marží. Globální vítězové tak mají úspěšnější produkty než […]
The post Analytici Fidelity International vidí příležitosti v trendu konektivity appeared first on Poradci-sobě.cz.