Už ve čtvrtek 27. května pořádá Broker Trust tradiční jarní Broker kongres, tentokrát s podtitulem evoluce 3D. Je to potřetí, co se tato akce pro finanční profesionály koná kvůli protiepidemickým opatřením čistě online formou. Zájem o kongres je mimořádný, doposud se registrovalo více jak 2 500 účastníků a registrace stále běží. Speciálně pro Broker kongres si připravili své tipy a rady řečníci jako Robert Kiyosaki, autor knihy Bohatý táta, chudý táta, nebo Daniel Pink, autor knihy Prodávat je lidské. „Uplynulý mimořádný rok přiměl řadu lidí začít více řešit finance, vytvářet si rezervu a zhodnocovat ji, zájem o hypotéky je na rekordních úrovních. Finančním poradcům přibylo výrazně práce i zodpovědnosti za jejich klienty i vlastní podnikání. Řečníky na Broker kongres jsme letos vybírali tak, aby předali účastníkům inspiraci, jak ještě lépe zvládat aktuální situaci a úspěšně podnikat i s ohledem na vlastní zdraví,“ říká Zdeněk Sluka, zakladatel a ředitel Broker Trustu. Jedním z řečníků na Broker kongresu tak bude i známý český psychiatr Radkin Honzák, který se ve svém vystoupení zaměří na problematiku syndromu vyhoření a způsobům, jak se tomuto stavu vyhnout. Vedle zmiňovaných zahraničních hvězd Roberta Kiyosakiho a Daniela Pinka vystoupí na kongresu také český ekonom Tomáš Sedláček, který si přizval jako hosta vědce a ekonoma Filipa Matějku, jenž získal doktorát z aplikované matematiky na Princetonské univerzitě v USA. Filip Matějka pomocí ekonomických teorií vysvětluje chování lidí a státu a společně s Tomášem Sedláčkem se zaměří na to, co můžeme očekávat od ekonomiky při zotavení z pandemie koronaviru. Novinky z Broker Trustu a tipy pro finanční poradce do digitální doby představí Zdeněk Sluka. Na konferenci se uskuteční také odborná diskuse zástupců profesních organizací EFPA ČR, KFP a AFP. EFPA ČR navíc za účast na akci udělí finančním poradcům tři kredity do plánu následného vzdělávání. Kompletní program Broker kongresu je dostupný zde. Broker kongres nabídne vysokou koncentraci bank, pojišťoven a investičních společností. Své prezentace a propagační materiály si do virtuálních stánků připravily tři desítky společností, s jejichž zástupci budou moct účastníci živě chatovat. […]