Fair Credit očekává, že se k původnímu splátkovému kalendáři po skončení moratoria na konci října vrátí zhruba 80 % klientů. K optimistické předpovědi vede společnost fakt, že objem jejích výběrů za měsíc září meziročně stoupl o 3 %. Odklad splátek v rámci moratioria využilo u společnosti Fair Credit zhruba 1 400 klientů, což je asi jen 10 % ze všech, kteří na něj měli podle zákona nárok. Klientům, kteří budou postiženi druhou vlnou pandemických omezení, nabídne společnost individuální přístup. Společnost přehodnotila v aktuální nepříznivé situaci riskové modely. „Už po vypuknutí první krize jsme zpřísnili úvěrové požadavky – credit scoring – a ke stejnému opatření se vracíme i nyní s druhou vlnou pandemie,“ konstatuje jednatel Tomáš Konvička. To však podle něj znamená nevyhnutelný pokles objemu prodejů. Společnost si nicméně v dlouhodobém výhledu vede dobře, v prvním pololetí dosáhla hospodářského výsledku 49,3 milionů korun, což znamená 43 % meziroční nárůst. Zdroj: Fair Credit
The post Fair Credit: Úvěrové moratorium využilo 10 % klientů appeared first on Poradci-sobě.cz.