pojištění Na webu Generali České pojišťovny nově s klienty komunikuje chatbot O pojištění 8. 7. 2020 Chatbot na bázi umělé inteligence aktuálně zvládá úspěšně vyřídit 45 % všech požadavků na chatu, zbylé řeší… Číst více Číst dále Předchozí: Covid-19 dále zhoršuje podmínky strádajícího automobilového průmysluDalší: Dopad koronaviru na trh – průzkum mezi manažery Napsat komentář Zrušit odpověď na komentářPro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit. Související články pojištění pojistný trh Škody Praktický průvodce: Jak se dobře pojistit proti požáru O pojištění 11. 4. 2025 pojištění pojistný trh Zpomalte. Rychlost vloni zabila 148 lidí. Národní den bez spěchu se blíží O pojištění 11. 4. 2025 pojištění pojistný trh Produkty Pojištění odpovědnosti za škodu čeká dynamická budoucnost O pojištění 11. 4. 2025