Trh se mění a vy musíte s ním. Možná jste skvělí poradci, rozumíte svému řemeslu, děláte výbornou službu pro klienta, ale pokud o vás nikdo neví, budete to mít těžké. Tomáš Rusňák vám ukáže návod, jak to změníte. Marketing a silná osobní značka jsou v dnešní době nutnou součástí profesionála ve financích. Z prezentace si odnesete deset konkrétních kroků, jak začít s budováním vaší silné osobní značky.
Tomáš Rusňák
Tomáš je autor úspěšného vzdělávacího podcastu Hypotécast. Je aktivní na LinkedIn. S budováním osobní značky začal před třemi lety, intenzivně se tomu věnuje poslední rok a půl. I v době významného poklesu poptávky po úvěrech jeho služby poptává průměrně více než jeden člověk denně. Díky tomu od začátku roku Tomáš vyrostl meziročně o 102 % a zprostředkoval objem hypoték přes 200 mil. Kč. Může za to silná osobní značka a online marketing. Inspirujte se praktickými a konkrétními kroky, které na sobě Tomáš vyzkoušel a realizoval.
Workshop se uskutečnil v rámci konference FINfest dne 16. května 2022. Kupte si vstupenku a sledujte záznamy všech diskusí a workshopů z FINfest Jaro 2022.